Bevar bus 918x Randers - Aarhus

Midttrafik har offentliggjort de nye køreplaner der gælder pr. 8 august og her er bus 918X ikke en del af ruterne efter 8. august. Det betyder meget dårligere transportmuligheder for alle der studerer/arbejder eller har andre daglige gøremål i Aarhus men som bor i Randers Kommune (Som beskrevet i Rasmus Bøgh Vinthers læserbrev af d. 2. juni 2021 i Amtsavisen)

Underskriverne af den indsamling ønsker:

At Midttrafik genindsætter bus 918X som den har kørt hidtil og beder samtidig alle instanser der har mulighed for at støtte ruten gøre det (Midttrafik, Region Midtjylland og Randers Byråd).

DELTAG GERNE I VORES GRUPPE TIL STØTTE FOR BUSSEN:

Jeg giver med min underskrift Rasmus Bøgh Vinther tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.