Skrivunder.net

Bevar akutmodtagelsen på svendborg sygehus

Det lykkedes efter en mangeårig kamp at bevare fødeafdelingen, nu vil man lukke akutmodtagelsen, lad os kæmpe for at bevare den

 

mvh

Andreas Møller


Andreas Møller
Kontakt forfatteren