Behandling af syge borger i Furesø jobcenter

Vil starte en underskrift indsamling på hvordan man trækker syge borgere rundt i systemet her i Furesø Jobcenter. Kan det være rigtigt man skal føle sig forfulgt. Og blive mere dårlig i det system. Har tænkt mig finde ud af om jeg er helt alene med den følelse. Eller der er andre der bakker op om ydelse er kun til for at nedbryde det sidste man har i sig. Har tænkt mig gå hele vejen for at ændre på den måde de gør folk mere syge og stiller urimelige krav   Som man nærmest skal være rask og jurist for at følge. Ser frem til og høre jeres mening. Og husk enhver underskrift kan gøre en forskel 🙏🏼

Mathias Bohn Aagensen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Mathias Bohn Aagensen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.