Begrænsning af fart og trafik på ØA

Kære alle

jeg ved at flere af jer har forsøgt før, og desværre uden held.
jeg ved ikke om jeg har heldet med mig denne gang men jeg har skrevet sammen med en række rådmænd inde ved kommunen som jeg kender - jeg venter nu på svar fra Søren Windell. Jeg har skrevet til dem at der i mange år har været råbt op omkring trafikken i vores kvarter. Jeg har skrevet at nu hvor bussen er væk mener jeg i den grad at det er på tide med chikaner (ala dem på Niels Juels allé). Yder mere at jeg ser et stort problem i de lastbiler som brager gennem vores vej - til tider med meget høj fart.

Jeg håber naturligvis, denne gang at der vil ske noget - særligt nu hvor bussen ikke længere har rute her.
Som i alle ved er flere bedere end en - jeg tænker derfor hvis jeg kan vise at det ikke bare er mig der brokker mig, men at vi alle her på vejen syntes det er for det bedste at vores sag står bedre 🥳

Ved at underskrive accepterer jeg, at Mathilde nr 23 vil kunne se alle de informationer jeg angiver på denne formular.

Jeg giver samtykke til behandling af de oplysninger jeg angiver i denne formular, til følgende formål: