Ændring i Smiley ordning ved fvst !

Denne indsamling er lavet med henblik på at for fvst til at opdragdere deres kontroller ved besøg af opdrætter/kennel, således at der bliver skærpet kontrol. Dette betyder at der skal ses på mere end hundenes leve vilkår og der fremadrettet skal være kontrol af sundheds papire og avls attester, samt tjekkes op på om disse papire er korrekte.

Smiley ordningen giver som den er nu, en falsk tryghed for hvalpekøberne, og det skal der ændres på så den ordning kommer til sin rette magt, og hvalpekøbere kan stole på og regne med den angivne smiley som opdrætter/kennel får.

Kennel Sølyst & Nielsen’s Bulldog, Sisse Odgaard Vesterskov.    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Kennel Sølyst & Nielsen’s Bulldog, Sisse Odgaard Vesterskov. tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.