Ændre loven om tvangfjernelse af flere børn

Hvor er børnenes minister som er sin title og stilling værdig.??.

Tvangfjernelse af et barn uanset str og alder er det største og væreste overgreb der kan overkomme en familie.  Og ønsker at vi står sammen om at få denne korrupte lov ændret,så ikke flere uskyldelige børn og deres familier bliver ramt... Selvfølgelig kan der opstå så sørgelige situationer hvor det er en nødvendighed.. MEN først skal der sættes fokus på at få undersøgt de forskellige sager grundigt igennem med info fra alle instanser , både fra sygehus,læger,sundhedsplejersker evt. Familiebehandler osv før der overhovedet bliver tænkt på at tvangsfjerne en baby eller et barn fra dens forældre.. alle mulige midler skal undersøges og afprøves først om støtten og hjælpen kan klares i hjemmet. Og at denne støtte skal formes efter forældrenes og barnets  behov.

Får vi er mange der bliver dømt som var vi dybt kriminelle på falske informationer, fortid og sagsbehandler der laver om på rapporter fra evt. Familiehandler eller omformulere positivt til negativt og meget mere.. uden at der bliver sat fokus på hvad sker der i nuet og hvad der faktisk er oprigtigt. Vi alle har en baggrund ja da, men vi har da ændre os med tiden og vi er blevet  vores opgave som forældre værdige... men som loven ser ud nu bliver det slet ikke taget i betragtning...

Vi skal stå sammen, for sammen er vi stærke.  Og vi har fortjent at få vores børn hjem, og vores børn har fortjent at få sine biologiske forældre og familie tilbage.. lad os sammen stoppe dette terror..

Ved at underskrive giver jeg Majbritt Theil tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.