Afstemning til at afskaffe den. Ny aftale: Kommuner får lov til at bortadoptere børn ved fødslen af Astrid Krag

Aftalen sikrer, at børn straks efter fødslen kommer hjem med deres adoptivfamilie, uden først at skulle anbringes hos en midlertidig plejefamilie.

Og Kommuner får lov til at bortadoptere børn ved fødslen

Astrid Krag, social- og ældreminister præsenterer aftale som skal hjælpe udsatte børn og familier tidligere og bedre end i dag, i Social- og Ældreministeriet

Jeg giver med min underskrift Kathja Christensen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.