Afskaf DR Licens!

Det nye lovforslag om at gøre DR Licens til en tvungen skjult skat, vil gå imod alt hvad dette samfund er bygget op omkring. Dette betyder at man fremover kommer til at betale DR Licens pr. person og  ikke husstand som det har været indtil nu.

Dette betyder en besparelse for enlige, men for familier med 2 voksne og 1 barn (eller flere) over 18, betyder det nu, at de kommer til at betale langt mere end de gør i dag.

Deres forslag får det til at se godt ud på papiret, da DR Licens ser ud til at skulle “beskæres” med 20%. Det lyder meget godt, men er ikke sandt. Eftersom at DR Licens bliver betalt via ens fradrag, vil det betyde de kan tjene nok svarende til 2-3 gange (hvis ikke mere) så meget som de gør i dag, også taget i betragtning af hvor mange der ikke betaler licens i dag.

Dette er at trække en sort sæk ned over hovedet på danskerne og disse penge kunne snildt bruges på andre velfærdsposter i Danmark.

Der er en meget simpel løsning til alt dette. DR licens skal gøres brugerbetalt, længere er den ikke.

På denne måde betaler man for det man bruger og tvinges ikke til at betale, hvis man ikke gør.

Det er på tide vi står sammen i Danmark og viser de kære politikere, at dette forslag ikke er velkommen, vi ønsker en brugerbetalt licens!

Vågn nu op Danmark og kæmp!

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.