Afholdelse af ekstraordinær generalforsamling Skåde Brugsforening

Under den seneste generalforsamling i brugsforeningen gik majoriteten i bestyrelsen til medlemmer fra SuperBrugsen i Karup. Én forretning med et kontinuerligt underskud, som Skåde Brugsforening tog Under vingerne for at forsøge at hjælpe med at vende udviklingen. Bestyrelsen har mandag til beslutninger af strategisk karakter, hvilket indebærer drift. Det bestyrelsesmandat søges tilbage til de oprindelige medlemmer i brugsforeningen.

I medfør af brugsforeningen vedtægter skal der bruges 50 underskrifter fra medlemmer af Skåde Brugsforening for at indkalde ril ekstraordinær generalforsamling og nyvalg til bestyrelsen, hvor flere skal med til at bestyrelsen i højere grad vil afspejle Aarhus, og hvor formålet er en fortsat sund drift i foreningen.

Martin Frank Rasmussen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Martin Frank Rasmussen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.