Nej til GMO-foder til danske dyr

Kontakt forfatteren af dette andragende

Nyt politisk parti vil som det eneste forbyde GMO

2019-03-23 14:33:08

Da jeg i 2014 iværksatte min underskriftindsamling mod GMO, troede jeg i min naivitet, at vi kunne opnå en masse underskrifter og at mange danskere selvfølgelig ville forstå at GMO-vejen er en helt forkert vej at gå. Vi har i de 4 år kun fået 870 underskrifter, men på trods af det, vil jeg takke jer allesammen for jeres underskrifter, og fordi I bekymrer jer om vores fælles sundhed og dyrevelfærd! Jeg vil samtidig gøre jer opmærksom på, at der nu endelig findes et nyt parti, der SOM DET ENESTE går ind for et totalt forbud mod GMO. Det hedder JFK 21 og stifteren Mads Palsvig stiller op som løsgænger ved det nært forestående folketingsvalg. Deres partiprogram er her:https://www.jfk21.dk/category/partiprogram/

Jeg støtter dem bl.a., fordi de mener, at landbruget skal være 100% GMO frit og økologisk. JFK21 holdes systematisk ude af samtlige medier, og det er i sig selv meget bekymrende. Hvorfor har vores politikere og medierne ikke lyst til at forholde sig til emner som fx GMO?

Marie Louise Theill

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.