Underskriftindsamling vedr. Olliestedet.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Status Olliestedet maj 2024

2024-05-18 08:47:39

Kære Alle der har støttet os i kampen for et bedre Olliestedet

Som flere nok har set rundt omkring, gik det ikke som vi håbede i Olliestedet. I erkendelse af at Halsnæs kommune ikke vil et samarbejde, har vi valgt at lægge vores kræfter andre steder fremadrettet. Vær opmærksom på de nye og begrænsede åbningstider. Du kan finde mere info om begge dele på øsfskate.dk

Vi vil dog gerne sende en kæmpe tak til dem der har støttet op om os, det  betyder rigtig meget. Vi ses på ramperne:-)

Pressemeddelelse:

Mandag d. 29 april har Ølsted Skateboard Forening på foreningens årlige Generalforsamling, skiftet navn og tilhørskommune, sådan at foreningen nu hedder Nordsjællands Skateboard Forening med hjemsted i Hillerød Kommune. Vi har også valgt en bestyrelse på 5 personer og 2 suppleanter, og i den kommende tid vil vi løbende opdatere vores hjemmeside og SoMe, så det passer til foreningen. Nordsjællands Skateboard Forening (NSF) vil arbejde for at udvikle skateboardingen i Hillerød og Nordsjælland. Foreningens formål er at dyrke skateboarding og med udgangspunkt i fællesskabet og det sociale liv i klubben, at udbrede kendskabet til skateboardkulturen. Det er endvidere foreningens formål at udvikle medlemmernes lyst til at engagere sig og tage et medansvar i foreningen. Du kan læse mere på foreningens hjemmeside øsfskate.dk

Formand for NSF Franz Geisler

Nordsjællands Skateboard Forening - Franz Geisler

Olliestedet status 16. dec. 2023

2023-12-16 08:31:41

Kære Alle Allerførst en kæmpe tak for støtten og alle de konstruktive kommentarer, som i den grad beskriver vores budskab. TAK🙂

Vi vil i nærmeste fremtid overdrage alle underskrifterne og kommentarerne til udvalget for KIDE (kultur, idræt og demokrati) i Halsnæs kommune. Det er dem der i sidste ende kan ændre på Olliestedet fremtid.

Følg gerne med på vores hjemmeside øsfskate.dk hvor vi lægger nyheder op jævnligt.

På mandag kommer der en journalist på besøg i Olliestedet kl. 17, så kom gerne forbi til en snak og hyggelig session.

På vegne af bestyrelsen i Ølsted Skateboard Forening

Formand Franz Allan Geisler

Ølsted Skateboard Forening - Franz Geisler

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.