Beskyt privatlivets fred!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Opfølgning

2013-10-17 10:08:26

Siden du skrev under på denne underskriftindsamling er loven gennemført, og i høj grad bragt i anvendelse. Berlingske er på jagt efter private der vil stå frem og fortælle om SKATs besøg på deres ejendom. Så har du haft besøg af SKAT og ønsker du at bidrage til kampen mod SKATs groteske krænkelse af privatlivets fred, har du nu chancen. Send mig en besked herinde med din mail, så vil jeg videregive information til journalisten hos Berlingske.

Mvh.

Jesper Lindgren Hejlesen

Omtale i aftenshowet i aften!

2012-06-18 10:56:44

Kære alle underskrivere FOR privatlivets fred.

Aftenshowet på DR har fanget historien, og derfor skal jeg i Aftenshowet i aften forsvare vores standpunkt overfor en repræsentant fra SF, sandsynligvis deres retsordfører.

Det er med andre ord lykkedes os at skabe opmærksomhed og jeres underskrift har haft en effekt, derfor endnu en gang tak, det er måske endnu ikke for sent at redde privatlivets fred og beskytte ejendomsretten.

Vi har rundet 3000, og jo flere vi har inden i aften når jeg går på DR, jo bedre, så del, fortæl om det, gør opmærksom på indsamlingen.

Underskriftindsamlingen vil blive lukket i løbet af ugen, da jeg tror vi har opnået det maksimale vi kunne, så tak endnu en gang.

Jesper Lindgren Hejlesen

Omtale i aftenshowet i aften!

2012-06-18 10:56:44

Kære alle underskrivere FOR privatlivets fred.

Vi har rundet 2000 underskrifter FOR privatlivets fred

2012-06-14 23:06:39

Tak skal i hver især have for på under 24 timer at være 2000 der vil beskytte privatlivets fred, og sige NEJ til L170B fra Thor Möger og regeringens hånd.

Jeg havde ikke forestillet mig at så mange så hurtigt ville være enige med mig, så er meget overvældet, men det giver mig frimodighed til at sige at vi skal opfordre dem vi kender til at gøre ligeså, så det bliver dobbelt så mange mindst!

Men endnu en gang TAK til jer alle sammen. Jeg vil ikke umiddelbart skrive til jer igen, da ideen med en underskriftindsamling IKKE er at folk skal spammes, så vil alene skrive igen når jeg på et tidspunkt lukker indsamlingen.

Men tak, 1000 tak!

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.