Bevar Vandrerhjemmet i Raadvad

Kontakt forfatteren af dette andragende

Af hjertet tak !

2021-07-27 07:10:03

Hele 900 har skrevet under på bevarelse at vandrerhjemmet. Det er jo fantastiskt!

I skal alle have et stort tak for jeres ulejlighed. Kampen er lang og der er dage hvor det er svært at holde modet oppe. Så er det bare ind og se de mange der støtter os og læse alle de søde beskeder - så tror man på det igen !!

Her er bare et lille udpluk:

Som samfund bør vi kunne tage ansvar for at vedligeholde og bevare vores kulturarv og samtidigt sikre den demokratiske anvendelse af samme. Derfor støtter jeg, at Raadvad Vandrehjem bevares.

Den kapitalisering af værdier, som salg af kulturarv repræsenter, er jeg ikke tilhænger af. Desuden er det fantastisk, men også demokratisk rimeligt, at der i et så skønt men også dyrt område indenfor rammerne af kulturarv, findes en fin og økonomisk tilgængelig mulighed for overnatning, lejrskoler, familiefester og kurser i regi af af et vandrehjem. Og så tilmed så fint et af slagsen! Så bevar Raadvad Vandrehjem og ejerskabet på demokratiske hænder.( Karin - Lyngby )

-------------

Vandrerhjemmet i Raadvad er en perle og bør bevares som en generøs mulighed for mindre velbjergede, der vil opleve et enestående naturområde - så tæt på København! ( Michael-Kbh.)

-------------

Det er vigtigt at bevare et så veldrevet vandrehjem, der er så smukt beliggende , til glæde for både skoleklasser og andre, der søger et godt og billigt overnatningssted. Der er noget helt særligt over den form for overnatning. Vi er priviligerede ved at have dette dejlige sted i vores nærhed. (Jane-Lyngby)

Tak til alle der har skrevet !

Lyngby Vandrerhjem

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.