Stop Lotterier og Gambling Relateret Praksis i Computerspil for Mindreårige

Kontakt forfatteren af dette andragende

Afrundende Bemærkning

2022-01-09 02:03:58

Kære Medborgere,

Det er på tide at jeg sætter et punktum på denne underskrift indsamling. Jeg takker alle jer som har givet jer tiden til at læse og underskrive min indsamling. Men åbenlyst så har jeg ikke fået nok underskrifter til at gøre den store forskel. Generelt har det været en kamp op af bakke at få opmærksomhed til initiativet, og det er ikke lykkedes mig at finde det forum som reelt ville give mig adgang til en aktiv bruger gruppe som ville sprede budskabet. Derfor gav jeg også op et par måneder efter at jeg startede. Jeg må også erkende at jeg lavede en række fejl i forhold til at sammensætte indsamlingen. Bl.a. burde jeg nok ikke have:

- Prøvet at bringe opmærksomhed på et bredere spektrum af sammenhørende problematikker i samme indsamling.

- Forsøgt at påtage mig indsamlingen uden et allerede eksisterende netværk som støttede op om at udbrede budskabet.

- Startet indsamlingen på Skrivunder.net frem for Borgerforslag.dk.

- Nøjes med kun at promovere indsamling via internettet.

Jeg tror reelt stadigvæk på at hvert eneste ord jeg skriver. Mit gæt er at hvis jeg havde haft et direkte talerør til hver forældre og computer spils entusiast i Danmark, så ville jeg også finde de nødvendige underskrifter. Problemet er ikke budskabet men min manglende evne til at finde og kommunikere med forældre og computer spils enthusiaster på effektivt vis. Tilfældige opslag i Facebook grupper og Reddit forummer finder bare ikke det publikum som ville engagere sig i og viderebringe initiativet. Men måske vil mine erfaringer en dag komme nogle af jer til gavn. Jeg vil i hvert tilfælde være klogere næste gang at jeg forsøger at kaste mig ud i noget lignende.

MvH

Kenneth Larsen

En tilføjelse til underskrift indsamlingens tekst

2021-06-11 07:51:10

Kære medborger,

Dette er min første underskrift indsamling og det er blevet klart for mig at jeg bør skrive mere om hvem jeg er og hvor underskrift indsamlingen vil ende henne. Derfor har jeg tilføjet to afsnit til underskrift indsamlingens tekst. Den originale tekst er uændret. Forhåbentligt bliver det vel modtaget.

Disse tekst afsnit er hermed tilføjet til underskrift indsamlingen:

Om Forfatteren

Mit navn er Kenneth og jeg arbejder dagligt med børn og unge i klub og ungdomsskole regi som almen uddannet Pædagog. Jeg har både personligt og gennem mit arbejde, oplevet hvordan at ovenstående problematik støt er blevet værre, efterhånden som verdenen er blevet mere digital. Specielt corona krisen har for alvor skubbet samtlige børns fritidsliv ind på online commercielle platforme, som har yderst betænkelige underliggende profit motiver. Og både de unge og os voksen er ofte ikke klædt på til at vide hvad det er, som disse uskyldiget udseendet spil potentielt kan gøre ved vores børn i profittens navn. Derfor har jeg sat mig for at forsøge at skabe debat omkring emnet med denne underkskrift indsamling.

Om Underskrift Indsamlingen

Denne underskrift indsamling er skabt for at gøre politikere og medier opmærksomme på den bekymring som mange forældre og fagfolk på børneområdet står med. Mine foreslag er ikke et entydigt svar på problematikken, men et forsøg på at påvirke politikerne til at skabe klar lovgivning på området. Når nok underskrifter er samlet ind er det min intention at gå til de siddende politikere på Christiansborg, og få dem indraget i debatten om at skabe lovgivning på området, som bedre varetager vores børns interesser.

Mange Hilsner

Kenneth Larsen

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.