Bevar Hans Stokholm på Holmegaardsskolen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Opdatering

2017-01-18 12:24:13

Kære alle

En opdatering herfra.

Vi har d.d. afleveret et brev til Skolebestyrelsen indeholdende en mistillidserklæring samt en opfordring om at den forældrevalgte del af skolebestyrelsen bør gå af.

Der er skolebestyrelses møde i aften kl. 18.30

Ydermere går vi videre med sagen i kommunens skoleudvalg.

Så snart vi har mere info, giver vi besked herinde.

Underskrifter

2017-01-12 07:21:41

Hej Alle

Jeg er kommet i kontakt med en lokalpolitiker, som også synes denne sag er rimelig underligt.. Men vil gerne hjælpe.. Så jeg håber der at vi kommer en del videre..

Ud af lidt over 1000 elever på skolen, har indtil videre kun 148 været inde og skrive under mod skolebestyrelsen.. Kan det ikke blive bedre?

Vi er desværre blevet lukket ned på 4684 gruppen, så jeg har lidt svært ved at nå ud til jer.. Så del endelig og sig det rundt til jeres venner..

Ville det være en ide at stå ved Brugsen og samle underskrifter tror i?? Ville rigtig gerne have ihverfald 100 mere.. Der er 201 der har stemt på skolebestyrelsen, så vi skulle jo gerne lidt over det..

Skriv gerne her med forslag  eller på min fb, med forslag eller gode ideer..

vh Maria

Skb

2017-01-11 15:50:21

Hej Alle

så kom der brev fra skolebestyrelsen.. Er der andre end mig der synes at der ikke står noget?

Jeg synes da ikke man er sin opgave voksen når man giver den gamle bestyrelse hele skylden? Og hvis det var dem, var der jo ingen grund for Hans at stoppe..

Jeg afventer stadig samtale med en lokalpolitiker, som har lovet at vende tilbage.. Så vi krydser stadig fingre..:-) Og har ikke givet op.. Der er ansøgningsfrist d 24/1, så vi skulle gerne have ryddet op, så Hans lægger sin ansøgning med..

Bakker i stadig op??

Husk endelig at skriv på den nye indsamling..

linket er i sidste besked

Kh Maria

Maria Garn

Mistillid til den forældrevalgte skolebestyrelse

2017-01-10 15:16:03

Så har vi sat en ny underskrift indsamling i gang - del del del

Maria & Rikke

Mere

2017-01-10 14:33:34

Glemte lige at fortælle at jeg har været i kontakt med undervisningsministeriet og fremlagt vores sag.. De tilråder på det kraftigste at søge hjælp hos en lokalpolitiker, så det prøver jeg også på..

Den nye indsamling bliver alligevel nok lavet som denne for nemheds skyld. Jeg giver jer alle nærmere besked:-)

og 1000 tak for jeres kæmpe opbakning..

Og det sagde Hans også., Det kom helt bag på ham:-)

Maria

Mere arbejde:)

2017-01-10 13:44:49

Hej Alle..

Har idag været til møde med Hans, en tydelig berørt mand, og medbragte en flaske rødvin og et jobopslag jeg fandt på kommunens hjemmeside, hvor de søgte en skoleleder på Holmegaardsskolen:-) Jeg bad ham overveje kraftigt at søge på den, mens han nød et glas vin. Han har ikke lovet noget, men på ingen måde afvist... Jeg opfordrede ham til at tage et halvt år på Sjølundsskolen til at komme til hægterne og så komme tilbage efter sommerferien.

Jeg er helt klar på at det kræver som det første, en ny mere rummelig og tillidsfuld forældrevalgt skolebestyrelse..De andre har ikke forstået deres opgave og modarbejdet for meget..  Rikke Johansen har tilbudt sin hjælp og er hermed sat til at stykke endnu en underskriftsindsamling sammen om at stille et mistillidskvotum til bestyrelsen.. Det kommer på intra er planen og hvis nogle ikke har mulighed for at skrive under der, så sig til. Så får i min mailadresse. Begge forældre kan selvfølgelig skrive under, den ene kan bare sende det på min mail, hvis begge ikke er på intra..Det skal dog siges, at vi ikke kan smide dem ud, men via opfordring og underskrifter, få dem til at gå frivilligt.. Det skal så godkendes af byrådet, hvilket jeg tænker ikke bliver et problem med alt den omtale..

Håber i stadig er med på at kæmpe for elever og personale på Holmegaardsskolen..

Jeg har ikke givet op efter samtalen ihvertfald., Tværtimod, kan jeg love

Maria

Udvikling

2017-01-09 17:16:44

Hej Alle

Jeg har idag været i kontakt med kommunen, for at få et møde med Skolechef Lars Nedergaard. Men han ønsker ikke at hjælpe os, da det er en personalesag som han siger.

Jeg har derfor selv arrangeret et møde med Hans Stokholm imorgen og håber så på at jeg i det mindste kan få ham til at overveje, at søge den ledige stilling som skoleleder på Holmegaardsskolen;-) Jeg medbringer selvfølgelig alle jeres underskrifter og jeg ved også at han har været inde og læse alle jeres smukke kommentarer.. Han virker ret berørt over situationen.

Sidst men ikke mindst har Sjællandske henvendt sig til mig idag. Der kommer noget i Sjællandske imorgen om det.. Håber jeg har udtalt mig godt, da det ikke lige er min stærke side. Men journalisten lovede at være sød:-)

Vi er næsten nået 300 underskrifter.. Rigtig godt gået og skulderklap til jer alle!!

Vh Maria

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.