Mod afvisning af kvoteflygtninge

Kontakt forfatteren af dette andragende

Underskriftsindsamling for kvoteflygtninge

2016-10-12 20:29:47

Kære alle jer, der har bidraget med jeres underskrift til fordel for fortsat modtagelse af kvoteflygtninge.

Tak for hver jeres stemme! Lige nu har 5.613 skrevet under, der kommer hver dag 10-20 til. Men nu er folketinget trådt sammen, og underskrifterne skal snart af sted for at gøre nytte. Mellemfolkeligt Samvirke har også samlet ind - og endnu mange flere, heldigvis! Vi vil aflevere underskrifterne samlet til regeringen, og håber om nogle dage at kunne aflevere op mod 40.000 underskrifter. Derfor lukker denne indsamling snart - hvis I vil gøre en sidste indsats for at få flere på listen, så vil det være rigtig godt.

Tak til hver eneste af jer, og tak for de mange gode og kloge kommentarer, som vil ledsage indsamlingen.

Bedste hilsner

Marianne Christiansen

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.