Bevar Træerne

Kontakt forfatteren af dette andragende

Tusind tak for din underskrift for Møllegades træer, den har gjort en forskel

2016-10-11 12:38:32

Tusind tak for din underskrift!

Projektet på hjørnet af Møllegade og Guldbergsgade er nu i udbud, og straks herefter påbegyndes arbejdet.

Vores fælles anstrengelser har båret frugt: Det endelige projekt skåner nu 6 træer på forpladsen, fremfor kun 3. Vi får lov at beholde 5 træer langs Guldbergsgade, deriblandt den store ask på hjørnet, og så mirabelletræet i Møllegade.

Hvert et træ tæller! Det er så fantastisk at det lykkedes at bevare et af de største træer på grunden. Det er smertefuldt at sige farvel til så mange store og raske træer, men vi må glæde os over det, vi opnåede. Og håbe at kommunen har lært af den her møgsag, så vi ikke kommer til at opleve sådan et forløb igen.

Tusind tak for din underskrift, den har været med til at dokumentere, hvor meget vores bytræer betyder for os. Det har gjort at medierne har taget sagen op, og at politikerne ad den vej, er blevet konfronteret med deres beslutninger. Og vigtigst af alt: at vi har reddet tre store Københavner træer.

Borgerengagement betaler sig!

med kærlig hilsen
Sandra og Jennie
Red Byens Træer

Sandra Høj, Red Byens Træer

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.