Vi bestemmer selv hvem vi lukker ind - Ikke EU

eu_domstol1.jpg

EU-domstolen skal senest efter sommerferien tage stilling til en sag om familiesammenføringer. Hvis EU-domstolen dømmer imod Danmark, vil det have alvorlige konsekvenser for Danmarks udlændingepolitik. Derfor bør danske politikere garantere, at de vil arbejde for at Danmark ikke skal efterleve dommen. Det bør de garantere.

Skriv under, hvis du mener at dansk udlændingepolitik ikke skal dikteres fra EU. Vi bestemmer selv, hvem vi lukker ind.

Vi leverer underskrifterne til de relevante politikere.

OBS. Der er faldet dom i sagen, men underskriftindsamlingen fortsætter.

Læs om sagen her.

Generation Identitær    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Generation Identitær tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )