Underskriftsindsamling til Fly rute Billund - Banjaluka

8CDA5097-D460-4F95-9825-6D356F250AC5.jpegDragi Bosanci i Hercegovci,

Kao sto smo mogli procitati ovih dana pocelo se nesto desavati na aerodromu BanjaLuka. Proradile su nekolike nove rute iz BL prema nekim zemljama u Evropi pa da vidimo koliko nas ima da smo za da pokusamo ubjediti Wizz Air ili bilo koju drugu nisko tarifnu agenciju da otvori rutu Billund - Banja Luka!

Kære alle,

Som vi kunne læse de seneste dage så er der ved at ske  noget nyt i BanjLuka lufthavnen. Der er kommet en del nye ruter fra Banja Luka til flere lande i Europa. Lad os se hvor mange underskrifter vikan samle sammen for at overtale Wizz Air eller en anden lavpris selskab til at åbne en ny rute som vil være Billund - Banjaluka!

Jeg giver med min underskrift Sedin Buzdalek tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.