Tvangsopløs SKAT

De fleste (specielt SKAT) har vist glemt at det rent faktisk er borgerne, der ejer SKAT og ikke omvendt. Og set i lyset af en næsten uendelig og eskalerende perle-række af skandale-sager, hvor SKAT synes at have sat sig selv helt uden for lovens rammer, skulle ejerne (dvs os, borgere) måske overveje at tvangsopløse vores selskab, SKAT.

Så skriv hermed under, hvis du også mener at vi ikke længere kan leve med at vore selskab, SKAT, bryder med vores fundamentale rets-sikkerhed og menneske-rettigheder, og hvis du heller ikke længere kan acceptere en uhørt tilstedeværelse af nepotisme i et firma som skulle forestille at tjene borgerne.

Ved at underskrive giver jeg Mikael Flensborg tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.