Støt ønske om cykelsti Jebjerg - Værum- Randers

Lokalområdet har brug for din underskrift, til at fortælle Byrådet i Randers Kommune, at der er et stort ønske om at få forbundet landsbyerne Væth, Jebjerg og Værum til Randers og Langå via en cykelsti.

Den 25. Maj behandler byrådet et forslag om ansøgning af midler fra Cykelpuljen 2021. Forslaget går bl.a på at få skabt en sikker vej for cyklisterne mellem Langå - Jebjerg - Værum - Vorup - Randers.

Med den livsfarlige Hammelvej er der store udfordringer med at hoppe på cyklen for miljø- og motions-venlig transport til skole, sport, indkøb og job. Det vil vi gerne være med til at lave om på.

Landsformand i Cyklistforbundet og politiker i Randers Kommune Jens Peter Hansen hjælper os med at bære sagen ind i Byrådet.

Hjælp os med at gøre Byrådet opmærksom på vores behov for en cykelsti - og hjælp vores lokalområde med at være et attraktivt sted for bosætning. Og lad os håbe, at voksne som børn og unge, engang i nær fremtid, kan transportere sig selv sikkert på cykel til vores byer. Til gavn for miljø, velvære, bosætning og fortsat fremtid for vores dejlige landsbyer.

Dit tilsagn til denne underskriftsindsamling vil blive videregivet til Byrådet i Randers Kommune.

Tak for din opbakning  - på vegne af borgerne i Værum

Hans Jørgen Larsen, Værum

Pia Pehrsson, Værum