Stoppestedet - Stenstrup

Vi indsamler underskrifter, i håb om at stoppestedet Stenstrup, kan holde åben til kl 02:00 i weekenderne.
Dette gør vi da der i Stenstrup i flere år har været debat om de unge der søger mod skolerne, de grønne områder mm. For at have et sted at være sammen, vi håber at en forlængelse af åbningstiderne kan holde de unge i byen, med et sted hvor det er lovligt at sidde i fælleskab og snakke, uden at generer og svine de fællesarealer der er i byen.

Vi ønsker at få de unge til at blive i byen, i stedet for at søge væk fra byen grundet manglende steder hvor unge kan være.

Din underskrift vil blive brugt til at prøve at få bevilling til at have åbent til 02 i weekenderne.

Mvh. De unge i byen og stoppestedet

Simone Victoria Christensen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Ved at underskrive giver jeg Simone Victoria Christensen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.