Vis din støtte til Billy Booze i kampen for fornyelse af natbevilling

Dette er en digital underskriftindsamling, hvor du nemt og hurtigt kan vise din støtte og kærlighed til den snart 10 år gamle bar og natklub Billy Booze i kampen for at opnå fornyet natbevilling.

En natbevilling, klubben lige nu ikke må få tildelt, hvilket betyder, at man må lukke hver aften ved midnat. Det vil i sidste ende betyde klubbens død. Det er vi mange, som vil blive ekstremt kede af.

Bevillingsnævnet i København har nægtet Billy Booze en fornyelse på grund af en tidligere ledende medarbejders fejl og et samtidigt stop for tildeling af nye natbevillinger i det område, Billy Booze ligger placeret.

De har brug for DIN støtte og moralske support med en "underskrift". Jo flere der støtter op, jo nemmere vil det være at overbevise magthaverne og de rette instanser og beslutningstagere om, at vi er mange som elsker Billy Booze. At vi er mange, som ønsker at bevare Billy Booze, et sted med plads til alle, og at man ikke bør lukke en succesfuld virksomhed med over 20 medarbejdere og fremtvinge fyringer og sorg hos mange mennesker, fordi der er begået en skrivebordsfejl.

Vis at du håber, Billy Booze kan fortsætte med at sprede glæde og fest. Vis, at du ikke ønsker en lukning. Vis din utilfredshed med Bevillingsnævnets beslutning.

På forhånd mange tak

Læs mere om sagen her:

Jeg giver med min underskrift Jessie T tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.