Skal separat kloakering have lov til at ødelægge vores huse uden ansvar?

Det er lovbestemt at hele landet skal separat kloakeres.
Som bygherre har man helt grundlæggende et ansvar for at passe på vores ejendomme. Hertil må de bla foretag nødvendige undersøgelser der skal lægge til grund for valg af metode. Dvs. metode skal tilpasses de kriterier der sætter begrænsninger.

Jorden under Vadum by er fyldt med siltlejringer hvilket fremgår af jordundersøgelserne foretaget inden påbegyndt kloak arbejde. Siltlejringer er en svær størrelse at arbejde med da den er ustabil og kan blive som en grød når den bla tilsættes vand og rystelser - konsekvensen kan blive at dette lag i jorden mister sin bæreevne.
Det kan man som husejer IKKE sikre sig imod......!!

Nu må vi stå sammen om, at farcen omkring ødelagte huse i forbindelse med udgravning til dobbeltkloakering i Vadum, ophører.
Vi skal ikke have flere beskadigede huse i Vadum – hverken dit eller mit.

Se mere her:

Skriv meget gerne under her så vi samlet kan vise, at vi står sammen omkring denne urimelighed.
Underskrifterne vil blive afleveret til Rådmand for Miljø, energi og natur, Lasse Puertas Navarro Olsen, hvor Aalborg forsyning hører under