Science KU - Revurder beslutningen om online undervisning!

På science er det fortsat besluttet, at størstedelen af undervisningen på det kommende semester skal foregå online. Det synes vi er en dybt beklagelig beslutning, da det forårsager forringet kvalitet af undervisningen og gør det svært, hvis ikke umuligt, for os studerende at opretholde de sociale og faglige fællesskaber der er så vigtige for vores motivation og trivsel. På KU's andre fakulteter og andre universiteter, har man tænkt i nye baner og er kommet på alternative løsninger der muliggør en langt højere grad af fysisk fremmøde end vi oplever på Science. Vi mener, at det samme må kunne lade sig gøre på Geografi! Vi ved, at det er et stort puslespil, der skal gå op med planlægningen, men vi tror på, at Science også kan få mere fysisk undervisning - mens vi stadig passer på os selv og hinanden. Hvis du også mener, at SCIENCE bør revurdere deres plan for undervisningen i efteråret 2020, samt investere tid og kræfter i at finde løsninger, hvormed vi kan maksimere mængden af fysisk undervisning, så skriv under her!

Med udgangspunkt i underskriftsindsamlingen og tilknyttede brev ønsker vi at gå dialog med ledelsen på IGN og SCIENCE. I er mere end velkomne til at knytte en kommentar til jeres underskrift, hvis i har noget at tilføje.

- Agnete og Matilde, 3. årgang

Agnete Bech Lambertsen og Matilde Hagedorn-Rasmussen    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Agnete Bech Lambertsen og Matilde Hagedorn-Rasmussen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.