Respektabel balance mellem by og natur i Silkeborg

Kære Silkeborgensere

Silkeborg har i en længere periode oplevet at flere beboere kommer til byen. Dette er vi naturligvis glade for, da vi gerne vil dele den fantastiske by som Silkeborg er. Når der kommer flere beboere i en by som Silkeborg følger der selvfølgelig flere boliger og byggerier med. De nye boliger viser sig dog som et problem, ikke bare for indbyggerne, men også for hele Silkeborgs udtryk.

Disse boliger har i længere tid kunne blive bygget, uden at skulle leve op til et respektabelt niveau af inkorporering af natur og bæredygtighed. Nogle boligselskaber har endda ikke overholdt lokalplaner. Hvis denne udvikling fortsætter, kan vi ikke som by længere kalde og for Danmarks outdoor hovedstad.

Vi vil derfor gerne bruge jeres hjælp til at gøre kommunen opmærksom på, at der skal være bedre balance mellem natur og nybyggeri, så de endelig kan tage orgentlig hånd om det.

Så sæt din underskrift hvis du vil støtte vores projekt.reference-3-1.jpg

Jeg giver med min underskrift Frederik Würtz tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.