POLITIET SKAL TAGE VOLDSRAMTE KVINDER ALVORLIGT!

Denne underskriftindsamling er for alle, der mener at voldsramte kvinder, skal tages mere alvorligt af politiet. Psykisk vold mod kvinder og børn, kan let blive værre og værre i Danmark, idet rigtig mange kvinder oplever, ikke at blive troet på, når de fortæller om vold. Psykisk vold er blevet strafbart, men det hjælper ikke noget, når politiet ikke vil tage imod anmeldelser! Mistillid til voldsramte kvinder, der forsøger at beskytte sig selv og sine børn, er desværre meget udbredt og vi går nu imod det strukturelle problem, hvor politiet ikke tager anmeldelser alvorligt! Alt for mange voldsramte kvinder, oplever at blive mødt med en fordom om, at de bare er ude på, at ramme deres eks, når de forsøger at anmelde f.eks. psykisk vold mod både kvinde og børn. Beviser får kvinderne ikke engang altid lov til at fremlægge, inden politiet afviser anmeldelsen. Når beviser såsom optagne dødstrusler endelig bliver modtaget hos politiet, konkluderer betjentene alligevel ofte, at der ikke er noget at komme efter. Mange kvinder bliver også afvist, når de beder om polititilhold. I nogle tilfælde er det fordi psykopater i jakkesæt er for dygtige til at manipulere politiet og i nogle tilfælde kan simpelthen handle om kønsdiskrimination! Kvindedrab begås oftere af mænd end bandedrab. Alligevel bliver bandedrab taget mere alvorligt i samfundet. Det vil vi ikke finde os i mere. Drab er drab og kvindeliv er lige så meget værd som mandeliv! Enkelte mænd bliver dog dømt for bare lidt af den vold de har forårsaget en kvinde, men desværre kun hvis man kan "se" at manden er kriminel. En veluddannet psykopat i toplederstilling, får ingen dom, men frit løb. De sidste 20 års mandeopråb om manglende ligestilling på børneområdet er gået for vidt. Selv politiet er nu forudindtaget om, at voldsramte kvinder ikke er voldsramte, men bare vil have magten over børnene, for at være onde ved deres eks. Vi vil ikke finde os i det mere! En kvinde kan ikke slippe væk fra volden, så hun kan passe på sig selv og dermed sine børn. Det må stoppe! I 2007 kom der ny lovgivning på børneområdet, som skulle ligestille kønnene. Barnets ret til to forældre blev brugt af nogle fremtrædende måske-psykopatiske mænd, som argument, og alle politikere åd den råt. Fuldstændig blankt ug ukritisk, var man nu enige om, at alle de stakkels fædre der ifølge bl.a. foreningen far var holdt ude af deres børns liv pga. mødres magtmisbrug af monopol, nu ville søge deres nye ret til fælles forældremyndighed og deleordning. Man havde på forhånd lavet prioriterings-arbejde af, hvilke sager man skulle tage først i den daværende stats-forvaltning, når alle de forventelige ansøgninger ville vælte ind. Fakta var, at det ikke skete. Opråbene er alligevel ikke stoppet. Mødre generaliseres og fordømmes på det groveste, fordi enkelte manipulerende folk, formår at få strukturel magt. Der bruges f.eks. statistikker om, at langt over 80% af skilsmissebørnene bor hos deres mor. Senest lavede en mand en fake hjemmeside om mors manual, med en omgang manipulation om netop dette. Hvad med at tage et kritisk valg; Mon ikke mange skilsmisseforældre er enige om, at børnene skal have adresse hos deres mor og mon ikke rigtig mange af dem godt kan finde ud af, at samarbejde og bevare børnenes kontakt til begge forældre? Dertil kommer at flere mænd end kvinder frivilligt fravælger deres børn, uden at nogle andre har deltaget i den beslutning. Konfliktsager og anmeldelser handler ikke om forældres konflikt, men om voldsudøver og voldsoffer! Vi er nået dertil hvor politiet ikke evner at forholde sig upåvirkede af den manipulerende frembrusende generelle mistillid til mødre, som netop er skabt, for at kunne udøve mere vold mod de voldsramte. Dette skal stoppes!!!

Jeg giver med min underskrift Christina Petersen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.