Ønske om nedlæggelse af Byens Ravne, Korsør

Bekymrer det også dig at nogle mennesker der ikke længere kan leve op til de krav som Natteravnene - 'Fonden for socialt ansvar' stiller til deres Natteravne, kan starte deres egen forening og gå ud blandt vores børn/unge mennesker i Korsør og Vemmelev? At der i den nye forening ikke er de samme krav og mulighed for for kurser og uddannelse, som der tilbydes Natteravnene i foreningen for socialt ansvar. At 2 personer bare kan trække i en gul vest og gå ud blandt vores børn og unge. At de stik imod Natteravnenes anbefalinger ønsker at gå indenfor hvor de unge er. At de ikke har noget samarbejde med SSP i Slagelse kommune.
At "foreningen" dd. har været aktiv i min. 2 mdr og trods det, er det stadig ikke muligt at læse deres vedtægter.
Hvis noget af dette bekymrer dig, så skriv under så vi kan tvinge Slagelse kommune/byråd til at opløse foreningen og håbe på at nogle ildsjæle igen vil starte  Natteravne i Korsør i 'foreningen for socialt ansvars' navn.

Ved at underskrive giver jeg Janne Jørgensen tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.