Nyt fodboldstadion til Aabyhøj

Aabyhøj er en klub i udvikling, og især fanklubben er vokset her det seneste år. Det har betydet flere mennesker til de kampe der bliver spillet på vores nuværende stadion, og det har givet flere penge i klubkassen, på salg af pølser, sodavand og øl osv. Det eneste vi nu mangler er et ordenligt stadion. Lige nu har vi en løbebane og nogle trælse udskiftningsbokse, som blokerer for udsynnet ind til banen. Banen i sig selv er hellere ikke helt for god og er da noget ujævn nogle steder. Vi så gerne at AGF havde bygget deres nye midlertidelige stadion her, da placeringen er næsten i midten af Aarhus. Og med alt det der bliver bygget i og uden for Aabyhøj har tilflytning af nye folk, bliver Aabyhøj jo også større, hvilket betyder flere der gerne vil Aabyhøj. Vi må kæmpe for noget nyt i Aabyhøj og det håber vi at vi for. For med en ny kunstgræsbane vi fik sidst, som vi ikke en gang kan spilles senior kampe på om vinteren, men kun træning er det virkelig på tide, at Aabyhøj bliver tildelt noget stort.

Jeg giver med min underskrift Aabyhøj Ultras tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.