Next Stop WHO Pandemitraktat

Vær med til at afgive din underskrift og stemme for at få stoppet regeringens planer om et ja til WHO Pandemitraktat, der træder i kraft til maj 2024.
Det er vigtigt at alle borgere samarbejder på kryds og på tværs om at løfte opgaven til denne vigtige sag.
Det haster at vi alle kommer op ad stolene, og ikke bare skriver under, men også deltager aktivt borger til borger på gader og stræder, for at informere og lægge pres til regeringen og Folketinget om at få stoppet og sagt et nej, til denne pandemitraktat med WHO i førertrøjen.
WHO har givet en deadline på 4 måneder inden maj 2024 til at komme med indsigelser.
Den endelige beslutning om at vedtage instrumentet skal træffes af WHO's medlemslande. Når instrumentet er vedtaget, vil det være retligt bindende og forankret i WHO's statutter. Det vil i sin korthed sige, at traktaten kan ikke kan laves om, eller fortrydes.

Generaldirektør WHO Dr. Thedros Adhanom Ghebreyesus udtaler:
"WHO vil i dag starte arbejdet med at udvide dagens Corona certifikat, som bliver globalt godt for hele verden. Senere vil vi udvide infrastrukturen til at gælde andre områder som digitale vaccinecertifikater, vaccinekort og internationalt tilgængelige patientdata".

WHO, WEF, FN, MitID samt den finansielle sektor, herunder banksystem samkøres.
Europa-Kommissionen og Verdenssundhedsorganisationen (WHO) lancerede inde på deres egne hjemmesider d. 5. juni 2023, et skelsættende digitalt sundhedspartnerskab i form af en pandemitraktat, der planmæssigt vil samkøre med andre større organer, så som FN de 17 verdensmål, WEF (World Ecomomic Forum) klimaløgnenn, samt det finansielle sektor, herunder banksystem og MitID mfl.
Træder denne Pandemitraktat i kraft, vil det få alvorlige konsekvenser for ikke bare Danmark, men også for alle de andre lande der skriver under. F.eks. vil det betyde:

• Afvikling af vores egen suverænitet.
  • Informeret samtykke.
  • Bestemmelsesret.
  • Ytringsfrihed.
  • Menneskerettigheder, samt det frie valg for selv at bestemme over egen krop.
  • WHO vil derved få uanede magtbeføjelser til enhver tid, at kunne suspendere landenes forfatnings aftaler, som vi i dag kender som Grundloven.
  • Grundloven der ellers sikre beskyttelse af borgernes rettigheder og er en garanti for, at magthavere ikke misbruger deres magt.
    Med denne nye aftale, bliver den sidste rest af det frie valg ikke eksisterende.
  • Afvikling af vores frie demokrati.

WHO vil med den nye pandemitraktat være hævet over loven, kunne bane vejen til at lave deres egne love og regler og få ultimativt globalt magt over lande og borgerne.

WHO kan igangsætte dette scenario ved at skabe en "Nødsituation".
WHO kan alene bestemme om der er en pandemi, ved at igangsætte en nødsituation, en pandemiberedskab under påskud at ville beskytte os mod en biologisk trussel og på denne måde at autorisere og igangsætte deres egne foranstaltninger, uden den mindste form for uvildig undersøgelse.
De vil sågar ikke kunne blive straffet for overtrædelse af loven, fordi de selv vil være hævet over denne.

Medier og politikere holder offentligheden ude og er tavse som graven.
Det er en gigantisk, national og global historisk beslutning, som burde have været på alles læber.
Pandemitraktaten er blevet oprettet og strategisk arbejdet på bag lukkede døre, helt uden for offentligt regi. Der har derfor ikke være nogen former for offentlig debat/høring, eller været mulighed for at gøre nogen indsigelser. Det har heller ikke været drøftet i undervisnings øjemed på skoler eller universiteter etc.

Hvad handler hele dette hemmelighedskræmmeri om med denne pandemitraktat? Det handler først og fremmest om, at der vil blive indført et verdensomspændende obligatorisk digitalt vaccinecertifikat (Coronapas), vaccinekort samt Internationalt tilgængelige patientdata, med et totalitært overvågningsprogram over alle borgerne.
De vil stort set kunne fratage alle de føromtalte rettigheder uden nogen former for juridisk efterspil, for de vil være hævet over forfatningslove og grundlove.

Omdøbe og fjerne bestemmelser nedskrevet i International Health Regulations (IHR)
De vil fjerne ordvalg/sætninger af de nuværende bestemmelser der er nedskrevet i den eksisterende sundhedsbestemmelses rapport: International Health Regulations (IHR), som vil få en ehlt anden betydning.
Så som Ikke-bindende aftale og respekt for menneskerettighederne mv.

WHO kan bestemme:

- Hvem som skal i isolation.

- Hvem som skal i karantæne.

- Hvor længe folk skal sidde i karantæne, selvom de ikke har symptomer på sygdom

- Bestemme om landende skal lockdowns.

- Hvilke vacciner som skal godkendes
- At alle skal have et coronapas for at kunne rejse.

- Påtvunget test, masker mv.

- At raske borgere ikke kan rejse ind i områder med smitte.

- De som ikke frivilligt vil lade sig vaccineres, kan blive tvangsvaccineret.

- WHO og myndighederne vil indføre en infektionsstop-app, som giver WHO og myndighederne adgang til identificerbare helbredsoplysninger.

- Hvem som må udtale sig som eksperter

- De vil kunne censurere kritiske røster, og kalde det for misinformation.

- Ytringsfriheden vil blive taget fra os.

- Ikke informeret samtykke omkring bivirkning og død.

- Ikke informeret samtykke om indhold i mRNA sprøjter.

Interessekonflikter i WHO der er ikke folkevalgt og som ikke betaler skat.
WHO er en ikke folkevalgt organisation der i øvrigt ikke betaler skat, har gennem tiden haft op til flere skandaler bag sig.

WHO og medicinal industrien
F.eks. i år 2009 hvor det kom frem i medierne at der var stærk lobbyisme bag WHO-beslutning om massevaccination: WHO blev taget med bukserne nede ideres tætte samarbejde med medicinalindustrien med store økonomiske interesser, selvom de foregav at være objektive og uafhængige der udelukkende kom med anbefalinger og være et rådgivende organ inden for sundhedsområdet.

Generaldirektør i WHO Thedros Adhanom Ghebreyesus.
Tidligere været  eftersøgt for folkemord i sit eget hjemland Etiopien.

Bill & Melinda Gates Foundation i samarbejde med GAVI-alliance eksperimentelle mRNA sprøjter, har været de største donerer til WHO.
Bill & Melinda Gates Foundation og GAVI-alliance er nogle af de største donorer til WHO i forbindelse med mRNA covid19 indsprøjtningerne og fremstår som godhjertede filantroper, der har hjulpet verden med udbredelsen af eksperimentelle mRNA sprøjter.

Hele 80% af udgifterne har de sammen stået for, mens andre organisationer har stået for resterende restbeløb på 20%.

Problematikken er blot med de fremtidige aftaler med sponsorerne, kan der sagtens indgå uigennemsigtige tilbagebetalinger.
For når landene underskriver denne pandemitraktat pålægges de også at skulle være med til at betale til WHO, ligesom Danmark også skal betale store summer penge til NATO, hvilket vil blive en klækkelig forretning for både Bill & Melinda Gates Foundation og GAVI-alliance.

Nedlukningen d.11.marts 2020 var generalprøven og vand i forhold WHO nye pandemitraktat.
Det som vi oplevede i marts 2020, hvor Mette Frederiksen landsdækkende på tv stod frem og lukkede hele Danmark ned, beskrives af mange som det værste mareridt, sket i vores levetid.
Mette Frederiksen mente det var helt i orden at udskamme og gøre livet besværligt for dem, der ikke fulgte regeringens anbefalinger.
Politiet foretog ulovlige sigtelser og anholdelser mod borgere, der trodsede forsamlingsforbuddet. Selvom restriktioner ikke omfattede politiske forsamlinger, blev politiske partier alligevel sigtet og chikaneret i tide og utide af ordensmagten.
Familier blev skilt ad, børn blev isoleret og måtte ikke lave legeaftaler.
Man skulle holde afstand og overalt, blev der konstant sat labels med streger på gulvet for at markere, at få i ensretning. Der var konstant påmindelse om at bruge håndsprit, masker og test.
Ældre mennesker blev mere eller mindre tvangsvaccineret. Man måtte ikke kramme, synge (kun nynne) rundt om juletræet Mange måtte dø i ensomhed. Folk fik forsamlingsforbud selv til barnedåb, bryllup og begravelser. Folk blev fyret eller truet om fyring, hvis de ikke fulgte restriktionerne eller fik sig et coronapas.
På nogle uddannelsessteder blev man udelukket fra undervisning og kunne ikke gå til eksamen, hvis man ikke fremviste et coronapas, blev testet eller gik med maske. Og sådan var det stort set også hvis man skulle med offentlig trafik, til lægen, på hospitalet, café, bar eller på diskoteker etc.
Folk blev sat op mod hinanden med konstant frygt scenario propaganda, der fyldte medierne med ensidige debatter, der skulle få folk til at følge regerings restriktioner og tage de eksperimentelle sprøjter.

Totalitært magtstruktur og overvågningssystem som vi kender fra Kina.

Det vil blive give WHO med EU-kommissionen mulighed for oprettelse af et totalitært magtstruktur- og overvågningssystem, som vi kender fra Kina, som er helt uden for lov og ret.- for borgerene.

Tvang af Covid19 eksperimentelle indsprøjtninger som fortsat ikke godkendt.
På verdens plan efter indførelse af den eksperimentelle mRNA sprøjte, er der sket en markant overdødelighed, konstatet et voldsomt stigende antal bivirkninger samt et markant lavt børnefødsler.
Alligevel vil WHO fortsat mene at vi skal påtvinges at få stikkene, selvom de fortsat ikke er gennemtestet. Derfor er denne underskriftindsamling lige så vigtigt som den værdikamp vi har haft siden den franske revolution for over 250 år siden, hvor menneskerettigheder, vores suverænitet, frihed til at tale, mene frit, og til at have bestemmelsesret over eget liv og krop kom til at stå øverst på dagsorden.

Vær med til at give regeringen et klart og vigtigt signal om at vi ikke vil indgå i WHO Pandemitraktaten og afvikle alt det, som vi har kæmpet for og stadig skal kæmpe for, for vores børn, vores børnebørn og deres fremtid.
Mind politikerne om deres rolle som politikere, at de som folkevalgte, bærer på et stort ansvar for ikke at undertrykke, men at tjene folket. Det er folket alene, der er med til at bære et sundt og solidt samfund, der er baseret på frihed og medmenneskelige værdier.
Derfor et klart nej til overdragelse af borgernes suverænitet til WHO.

Gruppe på facebok:  Next Stop WHO Pandemitraktat.
Hvis du vil være mere aktiv uden binding end bare din underskrift, så meld dig ind i vores gruppe: Next Stop WHO Pandemitraktat.
Vi har valgt at oprette denne gruppe, der udelukkende er styret af borgerne selv, udenom medlemskab af forening eller politisk parti, fordi vi mener at sagen om WHO er så vigtigt en sag, så vi kan få flere borgere med til at deltage aktivt.

Det er en borger til borger initiativ, med 4 administratorer der vil koordinere underskriftindsamlinger og flyeres over hele landet, lige til at printe ud og have med sig.

Du skal være hjertelig velkommen, vi har brug for mange hænder, hjerter og hjerter.
Vel mødt!

Mvh.

Administratorerne:

Berith Zenia Fagergaard
Charlotte Ruberg
Agnethe
Lene Bang
Jimmi Roger.

• Kildeanvisning:
    Norske program d.19.okt. 2023
    Skal WHO bestemme mer over mormenns helse?

• Challenging the Pandemic Treaty: Andrew Bridgen Speech at EU Parliament 04.07.23

• The Powergrab of the WHO - Philipp Kruse - Pandemic Treaty - Nederlandse Ondertitels - Health and Democracy Conference 13. september, 2023 EU Parlement Strasbourg.

• Health & Democracy - Expert Hearing in the EU Parliament - Part 1 / 3

Next Stop Pandemitraktat    Kontakt forfatteren af dette andragende

Jeg giver med min underskrift Next Stop Pandemitraktat tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.