Nej tak, til skate ramper ved bunker 3 på Amager strand.

Bunker 3 på Amager strand, er blevet godkendt til skatepark med ramper til løbehjul og skateboarding. Men bunker 3, er et kendt samlingssted for alternativ skate. Dvs. rulleskøjte-dans, surfskate/carver boards, longboard dance, kite og windskate. Altsammen noget, som bunker 3 har plads og vind til. Hvis der spredes ramper udover pladsen, så mister man muligheden for disse alternative skate former.

Vi mener desuden, at ramper til skateboarding kan findes mange steder i københavn, men der er intet sted, udover bunker 3 på Amager strand, som favner de alternative skateformer i så bred en udstrækning. Stedet har derfor et helt særligt miljø og tilknyttet fælleskab. Det favner bunker 3, grundet den flade belægning og dens åbne plads.

Vi beder derfor om at flytte skatepark projektet til et andet sted eller re- tænke ideen.

Derfor skriver jeg hermed under på, at jeg er imod skatepark projektet med ramper ved bunker 3's havside.

Jeg giver med min underskrift Ditte Sørensen tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.