Natbusser i Silkeborg

Vil du også gerne have natbusser i Silkeborg, og dermed sikre din, dine børns eller andre familiemdlemmers sikkerhed? Så støt os med din underskrift!

Vi er 3 drenge fra Silkeborg Gymnasium, som alle brænder for et sikre og bedre ungdomsliv i Silkeborg. Derfor vil vi gerne gøre det mere optimalt for unge at gå i byen i Silkeborg. Mange af byens unge bor udenfor midtbyen, som gør det besværligt at komme både ind i byen, men også hjem fra byen. Vi vil derfor gerne have indført natbusser i Silkeborg. Det vil gøre det muligt for alle byens unge at komme sikkert hjem fra byen uden at skulle stå i dilemmaet om at tage en dyr taxa eller bryde færdselsloven ved at cykle alt for fuld hjem.

Hvis du vil støtte op om vores kamp for natbusser må du meget gerne give os en underskrift!

Tak på forhånd:)

Jeg giver med min underskrift Jeppe Holbøll tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.