Livsfarlig sidevej på Stevnsvej

Til borgmester Anette Mortensen, Stevns kommune.

Jeg skal bede dig trække afgørelsen om  nedlæggelse af hjørneafskæringerne på sidevejen ud for Stevnsvej 24 tilbage.

Som kommunen selv skriver er det vigtigt at den som vejmyndighed udviser det størst mulige “trafikale hensyn i forhold til den offentlige vej Stevnsvej, som er kommunens mest trafikerede vej. Det er derfor vigtigt, at trafikanterne i tide kan erkende en sidevej..”.

Det er også vigtigt at kommunen iagttager privatvejslovens § 27 stk 2, hvor der i punkt 8 står: Ved godkendelsen skal kommunalbestyrelsen navnlig sikre:at der sikres oversigt over vejsving og vejkryds på den udlagte vej eller ved vejens overkørsel eller tilslutning til bestående veje, om nødvendigt ved servitut.

Bilag 1: Billede: Oversigt forenden ved cykelstien.image0_(1)_-_Edited.jpg

Ved at underskrive giver jeg Per Vedel tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.

Bemærk venligst at du ikke kan bekræfte din underskrift ved at svare på denne meddelelse.