Imod lukning af aktivitets- og samværscenteret, Livskilden, i Frederikssund

Vi er imod lukning af Aktivitets- og samværscenteret Livskilden i Frederikssund. Vi har brug for et uvisiteret tilbud, hvor vi kan komme som dem vi er, uden at der skeles til vores evt. diagnose. Et fristed, hvor vi ikke er hverken klienter eller patienter. Et sted, hvor vi i samarbejde med personalet, kan øve os i sociale relationer, få vores drømme tilbage, og lade vores stemmer blive hørt. Spørgsmålet er ikke om kommunen økonomisk har råd til at holde Livskilden åben, men nærmere om de menneskelige omkostninger ikke er alt for store ved at lukke stedet!

Vi er en ressource, og ikke en belastning, og vi er alle pengene værd!

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort på vores side. Forfatteren af indsamlingen vil dog kunne se alle informationerne, som du har oplyst på denne formular.