Dødstraf For Folkemordet

Kæer Hr. / Fru Danmark,

Det er nu stort set slået urokkeligt fast af førende fagfolk at de såkaldte COVID vacciner den såkaldte Danske Regering har så travlt med at distribuere på den godtroende Danske Befolkning ændrer og skader menneskers DNA.

Fornylig er det kommet frem at selv samme menneskeligskadelig teknologi der bruges i disse dage indsprøjtes i vores dyrebestand med det for øje at selv mennesker der ikke vil deltage i det store "medicin" forsøg (folkemord) får deres DNA ødelagt og ændret. Ikke nok med at de få der overlever dette indgreb, deres børn og ders børn vil nu have denne syntetisk indført defekt i deres arve masse.

Vi foreslår derfor; Genindførelse Af ubetinget dødstraf i fredstid såvel krigstid for alle der bevist el. ubevist. direkte eller indirekte ødelægger, destruere el. ændrer et menneskes DNA og derfor for tid og evigt ædelagt og svægget det Danske Folks liv og førlighed skal efter korrekt og retfærdig retshandling proces dømmes til døden og forvente fuld effektuering ikke senere end tre (3) dage 72 timer efter domsafsigelsen.

Vi foreslår derfor: Eftersom det såkaldte lovpligtig / statutory Rat System er råddnet op af den hemmelige landsplage organisation Frimurere [det retsystem vi i daglig tale kalder det såkaldte Danske Retsystem], at der nedsættes en forsamling af f.eks. 100 danske damer og mænd, fortrinsvis bestående af damer og mænd der har mistet familliemedlemmer pga. de er uden deres fulde samtykke har fået indsprøjtet en ekstrem ødelæggende og livsfarlig medicinal forsøgs agent i ders krop. Denne nye ret instans af biologisk kvinder og mænd [sindsyge ikke tilladt, herunder kvinder der udgiver sig for at være en mand og eller mænd der udgiver sig for at være kvinde] skal fungere som den højeste retinstans i Danmark (Commen LAW / Natur Lov juristiktion) intil (el. for bestandig) den dag bandemiljøet i vores Retsystem udrenset totalt.

Vi foreslår derfor: Alle tjenstefolk i Danmark såvel udland officielt skal sværge fuld og hel troskab under fuld strafansvar til det Danske Folk, under ed der skal korrekt bevidnes og Notariseres.

Den Danske befolkning består desværre i dag af Kvinder og Mænd og en ny kunstig livsform der biologisk ikke længere teknisk er menneske dvs. de således ikke er dækket under loven, korrekt? Skal loven skrives om så den omfatter disse stakkels forhenværende mennesker der har fået frataget deres menneskeret uden deres fulde samtykke. Skal denne kunstig livsform med integrered fjernbetjent operativststem (OS) have stemmeret på lige fod med normale mennesker? Vil det ikke sætte landeta repræsentativt demokrati i fare? Hvem har kontrol over dette OS? Hvad er foremålet med at under falske forudsætninger indsmugle med det potentielt overtage Det Danske Folks mentalitet?

For yderligere kan vi varmt anbefale:

Adv. Todd Callender. dradvocates.com. Video materiale: https://www.bitchute.com/search/?

Dr. David Martin, davidmartin.world/

Mrs. karen kingston, Strategisk konsulent og biotechanalytiker. karenkingston.net

Dr. Lee Merritt, MD. drleemerritt.com

Foreslag, kretik og ros i Danmarks interasse er varmt velkommen samt nye opførte underskrift indsamlinger der omhandler ovenstående.

Tak og,

Med reserveret respekt til kunstig "liv" Homo Borg [GMO],

Med alt respekt til kvinder mænd og deres børn [non-GMO],

Gud bevarer Danmark.

Kh.

Jonas-saaby

Jeg giver med min underskrift Jonas-saaby . tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.

Vi viser ikke din e-mailadresse offentligt online.