frit for enhver at vælge MitID samt digital post. fjern nem konto gebyr

Det burde være gebyrfrit på en tvungen NemKonto og dermed gratis at have kontoen. vi danskere betaler kassen tilk banke for at have den obligatoriske konto men du kan ikke selv vælge eller bestemme over den. vi betaler for ALT hvad vi har eller bliver pålagt af staten, men får mindre og meindre ud af det. tilmed så styrer de også beslutningen om at man nu SKAL omsktille sig til det nye MitID og NemID udfases i løbet af året 2022. kan kan blive fritaget for alt digitale post, fra Borger sidens postkasse, men der kommer stadig post i den, det samme sker med E-Boks postkassen, det er stort set umuligt at få stoppet. nu forventes det at borgerne SKAL benytte det nye Mit.DK postkasse system.... ifølge mine erfaringer så hvis man siger nej tak til alt dette. så lukkes ens Net-bank. du kan ikke betale dine regninger i banken da de bliver pengeløse og flere allerede er. man skal lave girokort ordning med banken og sende girokort ind. dette koster også denne ordning plos de højer girogebyr hvor hver eneste girokort. der tages ikke hendsyn til de folk der rent faktisk ikke kan forstå eller ikke kan bruge internettet eller systemet der laves om på konstant. folks ønske om at bare at have en ganske almindelig bank konto med almindelige ting som altid har været vant til. accepteres ikke. siger man nej til en nem konto kan du ikke få dine udbetalinger/løn osv. dvs. så kan det offentlige jo heller ikke følge med i dine penge og hvor de ryger hen i hvilken butik eller om du køber noget de kan få glæde af i form af skatte og afgifter. rent ud sagt. din frihed er ikke eksisterende når du bruger dine egne penge og styrer dit eget privatliv. skriv under og hjælp med at få vores privatliv tilbage og få det gjort til lov frit at kunne vælge sit privatliv!!

Jeg giver med min underskrift Michael Pharao tilladelse til at overdrage mine oplysninger i denne formular til vedkommende som har indflydelse på denne sag.