Giv familiesammenføring til de strejkende syriske flygtninge!

Quoted post


Gæst

#12

2015-09-23 11:25

Fordi jeg er selv en flytning og har prøvet med min bror og hans familie , men det desværre de blive afvist af Danmark ,og Danmark sagde at der ikke er  en særlig grund til at han bliver Familiesameføring med dig , og alle min familie er under krige i Syrein og nogen af mine søskende bor i lejetalte i Irak og de har brug for hjælpe men desværre jeg kan intet gør for dem da Danmark har de her mærkelige krave for at bliver Familiesameføring med sin familie , de er under ubehelig stationer i Syrien .
Den anden ting min familie er nogen af dem der ikke har råd til at komme ud af Syrien .
Jeg håber virkelig at vi kan gør noget

Svar

johnny F. Andresen

#17 Re:

2015-09-23 22:04:26

#12: -  

 Du kan gøre som din religion påbyder dig. At tage hjem og kæmpe for dit land og dit folk i stedet for at gemme dig som en kujon.

Du er æreløs i Allahs øjne!

Susan K

#37 Re:

2015-10-27 21:39:21

#12: -  

 Hvorfor ialverden skal vi brødføde dig? Burde du ikke kæmpe, for dit land? Og hvorfor er det altid jer mænd, der flygter? I burde sende jeres ægtefælle afsted til et sikkert land, og hvorfor blev du ikke i det første EU land, som du kom til? Nået jo, I har jo fået at vide, hvor I får mest, og med 100% sikkerhed, ikke bliver afvist. Hvad med afbrænding, af det danske flag, nej det var du jo nok ikke med til.