STOP HPV VACCINEN

Quoted post


Gæst

#25

2015-07-08 20:37

Er selv blevet syg af den, og har fået så voldsomt meget nældefeber at det ødelagde mit liv. Nu får jeg anden medicin mod nældefeber men ved jo i virkeligheden ikke hvad bivirkninger den har fordi den også er forholdsvis ny. Jeg har måttet stoppe som svømmer efter voldsomme muskelsmerter i maven. Været opreret for blindtarmsbetændelse for så at finde ud af det var mine lymfer der var hævede og gjorde meget ondt. Har selv to gange haft blevet kortåndet og hyperventileret hvor lægerne har kigget på mig og troet jeg fakede det, for der var jo ikke noget der som sådan skulle gøre mig kortåndet, det forstår jeg så nu, at det var ikke helt ved siden af. Hvis jeg havde vist hvad den vaccine havde gjort ved mig havde jeg ALDRIG fået den! Jeg lever på medicin Idag for ikke at gå rundt og været hævet på hele kroppen og svulme op, og har efterfølgende også fået af vide at jeg var multiallergikere idet jeg ikke kan tåle parfume og konserveringsstoffer. Inden den vaccine var jeg aldrig syg, aldrig været på en penicillin kur og altid frisk. Efter vaccinen gik mit liv så ned af bakke og jeg er nærmest syg hele tiden og får hele tiden nye skavanker oveni i min månedlige hospitalsbesøg for nældefeber. Og når det så er sagt så er jeg alligevel ikke særligt hårdt ramt i forhold til så mange andre piger og mit liv er blevet rigtigt kompliceret. Jeg går bare og venter på flere bivirkninger som dumper ind? Det jo en skrue uden ende. Den skal bare stoppes! 

 

PS. De skiftede faktisk præparat i Tyskland Ca. 10 år siden pga. Bivirkninger, så kunne vi ikke lære noget af det?

Svar

AB

#85 /#17

2015-08-11 20:16:28

#25: -  

 Fumaderm et nyt midel i Danmark

 

Astonin AB Tysk Helbred.