Fighting for Magnus, ang de penge der er tilbage

Quoted post

x

#14

2015-04-30 14:54

Syntes ikke det skal gå til familien. der er andre børn i dk. der har brug for disse penge.  seriøst skal familien skal ha hygge penge. er da helt hen i vejret. og da dette ikke var en redning til drengen. må de finde en fond. og lægge pengene i.. 

hvilke gavn har pengene i familien. når det måske kan hjlæpe andre..  seriøs jeg skal sku os. lave en indsamling til og anskaffe mig nogle hygge. penge.. eller til en ny bil.. seriøst hvad er der galt med jer....  

 

(De Har Offielt skrevet... at fik de ikke brugt alle pengene. skulle pengene gå til en fond. til hjælp til andre børn.)

Svar


Gæst

#27 Re:

2015-04-30 15:19:55

#14: x -  

 Familien må ikke engang bruge pengene til et andet barn. Jeg syntes du skal læse hvad farmor inge braae skriver. Desuden hvordan ville du have haft det hvis det var dig der stod i den situation. Familien ber jo ikke om alle penge de ber bare om at få dækkede det mest nødvendige. Desuden er det svært for mig at det skal gå til yderligere forskning for når vi bor i et land som ikke engang støtter op omkring de serlige behandlings metoder. Jeg tænker at familien nok aldrig ville have spurgt hele dk om hjælp hvis vi havde et bede system. Vores system stinker og det kan man da se hele familien lider men hvor er hjælpen henne fra det offentlige. Burde de ikke hjælpe istedet for at hjælpe dem som konstant snyder sig til sygemeldinger og nasser på systemet. Jeg syntes du virkelig er et lavt menneske når du skriver dette. Det handler ikke kun om penge men en far en mor samt papmor og farmor der er de primære omsorgspersoner og hvis de er kede af det smitter det af på børnene. Jeg håber af hele mit hjerte at familien for hjælp at dk står sammen igen og går imod vores system. Ps desuden mener jeg de mennesker som sylter på systemet burde få mindre ydelse så en forsikring kunne danne grundlag for alle forældre med sygebørn sikkerhed og idet mener jeg at ingen familie burde komme ud for dette og be om hjælp og også andre alvorlig syge ikke står fast i systemet og dør på baggrund af vores system ....  Alt kærlighed til jer alle i familien og andre familier som lider og har lidt håber mivs situation kan åbne op for politikkernes øjne 

 

De kærligste hilsner monique

Hanne Høj

#31 Re:

2015-04-30 15:30:59

#14: x -  Allerførst tænker jeg om du overhovedet har doneret noget til Magnus? Hvis ikke du har kan jeg ikke forstå hvorfor du blander dig. At familien ikke har fået skrevet til indsamlingsnævnet hvad der skulle ske med pengene hvis Magnus døde er for mig ganske ligegyldigt. Kan love dig for at hvis ens barn får kræft tør man slet ikke tænke på at barnet kan risikere at dø. Jeg har selv mistet min datter der døde af kræft og ved derfor hvilket helvede det er når man skal leve videre uden sit barn. Desuden har jeg det svært med mennesker der gerne vil give deres mening til kende i alle mulige sammenhænge men vælger at gøre det anonymt. Derfor ingen respekt herfra.