Bevar Cosy bars åbningstider som de ALTID har været.

Quoted post

Ove

#19 Re: Re:

2014-10-11 06:22

#8: Jacob Nicu - Re:  

 Du er HELT galt på den Jacob.

Jeg er selv homoseksuel og DF' er. Det har ABSOLUT INTET at gøre med at det er et homosted. Det har lige præcis noget at gøre med at det er et sted hvor der meget ofte er problemer. Min mand og jeg kommer der ikke mere - det flyder jo med narko og alt andet lort og det er gået fuldstændig over gevind - især ud på de små timer....

Og derfor støtter jeg/vi IKKE jeres underskriftindsamling.

Og Jacob - derudover - så kan jeg høre du absolut INTET kendskab har til at DF er et ligeså rummeligt parti som "den røde lejr". Tydeligvis er det DIG der har fordomme mod DF og ikke omvendt.

Svar

Jacob Nicu

#23 RUMMELIGT IKKE EN SKID

2014-10-16 23:43:19

#19: Ove - Re: Re:  

 Se hvad de har stem for når der har været homoseksuelles rettighedder på menyen i folketinget, så skulle det da give svar nok. og hvis ikke det så på ting der er sagt af højt promoverede folk i partiet og flere på poster, om homoseksueller. Jeg tror nok der er mere rummelighed i det du kalder for den røde lejr. Jeg har ingen fordomme mod nogen men jeg bryder mig ikke om den manglene menneskelighed der er i DFs politik det gælder follk med anden etnisk baggrund seksualitet og så meget andet du ved hvad jeg taler om.

Og så lige en anden ting jeg er godt trætte af homoer der går DF fordi de mener at det er folk med anden etninsk baggrund der begår alle hate crime mod os Homoer. For nej det er det ikke. Ikke at jeg tror det er grunden til du er DFer men håber det da ikke.

Og så lige det som sagen handler om jeg har skrevet det før Cosy bar er ikke synderen her, stedet gør alt for at rette sig til for beboernes vegne også. Og hvis du ikke vil skrive under eller støtte hvorfor er du så her på siden ? Jeg er her for at støtte op omkring et stk. kultur i homomiljøet som er vær at bevare ! 

Venlig hilsen Jacob

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2014-10-27 17:31:54