Stop diskrimineringen af vi transsexuelle

Quoted post


Gæst

#2

2014-01-05 11:08

En skam tingene om dørmanden Jakob Nicu er fjernet. Må folk ikke vide hvilket stort svin dørmanden Jakob Nicu i virkeligheden er. Manden er så modbydelig. Han er så falsk, uha Jokob den søde engel her på moder jord. Nej han er en sort engel der forfølger små drenge numser indtil de gør hvad han siger de skal gøre. Puha at dørmanden Jakob Nicu har med unge drenge at gøre, føj for satan siger jeg bare. Heldigvis er der rigtig mange der har fundet ud, af hvbor slesk og "selvfed" han er. Mange unge holder sig heldigvis væk fra ham, mange skriver om ham på boyfriend.dk om deres dårlige oplevelser om dørmanden Jakob Nicu. Godt folk endelig er begyndt at få øjenene op for at han ikke er den han så gerne vil fremstå for at være. STOPhad er kun et middel ti at komme i kontakt med unge bøsser, alt sammen noget for hans egen skyld. Han gør intet for andre, kun noget for hans egen udløsnings skyld.
Hilsen fra Flemming A.

Svar

Nicolai

#3 Re:

2014-03-06 17:46:59

#2: -

Hey

yes yes og  yes, ham dørmanden Jakob Nicu han er en klam stodder. Ham skal man holde sig 100% fra.

Han vil KUN udnytte dig for at få sex. Han taler meget for hans sag, han han er ussel og helt igennem et svin. Så kort kan det siger om dørmanden Jakob Nicu. Hold jer fra ham drenge og hhold jer endelig fra Stop-had.


Gæst

#4 Re:

2014-05-01 00:15:44

#2: -  

 

Hv
Jacob Nicu

#5 Jacob Nicu

2014-09-19 15:07:32

#2: -  

 Jeg syntes Flemming a at du skulle stå frem med dit fulde navn når du kommer med så løgn artige påstande. Men klart du ikke vil dette. Det er kun trist ! Jeg vil stå ved alt jeg gør og alle mine holdninger. Og stop had er et meget seriøst projekt der har hjulpet mange og vil forsætte med dette. Alle os der arbejder på det er seriøse projekt arbejdere der INGEN personlige fordele brager ud af jeres arrangement til stop had. Der foreligger heller ikke en eneste politi anmeldelse på mig i nogle sager overhoved som der også er blevet skrevet der skulle gøre. Så til alle jer tager drop jeres løgne eller bliv politi anmeldt for den ulovlige måde i hænger mig og ikke mindst et seriøs projekt ud på nettet. På forhånd tak for forståelse, venlig hilsen Jacob Nicu. I er meget velkommen til at ringe hvis i har spørgsmål eller andet til mig. God weekend !


Gæst

#6 Re: sandt

2015-05-06 07:46:11

Jacob Nicu prøvede at penetrere mig med en sort gummidildo i en alder af 13 år. Han mødte mig til priden anno 2011 og tog mig dagene efter med hjem til hans lejlighed i Taastrup - hvor at den stod på alkohol, hash og badekar, og dildo, i en alder af 13 år. Manden er slesk. Beskidt sind. #2: -  

 


Gæst

#7 Re:

2015-09-18 05:42:03

#2: -