sig nej til julehjælp til muslimer ( der ikke holder jul)

Quoted post

hannalena

#6 Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-11-24 20:18

#2: Erik Fischer - Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

Jeg er ikke racist og har ikke ondt i røven, men når det nu hedder jule hjælp så er det da mest logisk for mig at det er for at hjælpe med at børnene får en god jul. Når der er eid som muslimerne fejre så kan dem der ønsker at hjælpe med det jo starte en indsamling til det formål. Jeg personligt har fået hjælp 1 gang hvor det reddede julen for min søn som ellers ikke ville ha fået hverken julemad eller andet den jul uden. Så ja jeg mener at julehjælpen kunburde gives til dem der rent faktisk holder jul.

 

Svar

Shahzad

#10 Re: Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-11-25 07:59:37

#6: hannalena - Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

Vi er manger muslimer der betaler skat i DK, så derfor skulle alle der har brug hjælp,  burde kunne få det og ingen muslimer får hjælp, fri eller noget andet af staten under Eid.

Jeg fejrer ikke jul men stadig laver vi god traditionel dansk mad under julen og derfor skulle alle der har lyst til det men ikke har råd burde kunne få hjælp

 


Gæst

#24 Re: Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-11-25 15:50:17

#6: hannalena - Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

JEG er ikke RACIST fordi JEG er imod julehjælp til muslimer HUSK at være muslim er ikke en RACE det er en tro så jeg bliver aldrig RACIST BUMBUM

søster

#57 Re: Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-11-26 11:33:11

#6: hannalena - Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

Der er faktisk noget som hedder ramadankurv, som deles ud til alle der søger, også kristne

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2013-11-26 11:50:39



Gæst

#91 Re: Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-11-27 00:37:32

Ulrik Aarhus, Radio24syv

#178 Re: Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-12-03 21:11:33

#6: hannalena - Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

Kære Hannalena

Jeg er redaktør på Radio24syvs morgenprogram og vi vil gerne fortælle om denne underskriftsindsamling og nogle pointerne i debatten onsdag morgen.


Kunne jeg få dig til at give mig et kald?

4174 7964
ular@radio24syv.dk 

Mvh
Ulrik

Alexander

#202 Re: Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2013-12-13 00:47:38

#6: hannalena - Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

Hej hannelena

Super godt initiativ.

Pas på med at deltage i radioprogrammet Radio 24/7!

Vi er mange lyttere som dag og nat kritisk har fulgt programmet de sidste 2 år og journalisterne på radiostationen er RÆVERØDE, og medarbejderne derinde hader ENHVER som ikke foretager knæfald for de fremmede kulturberigere som dagligt vælter ind i Danmark for at søge asyl og livsvarig forsørgelse.

Hvis en gæst i studiet tillader sig at komme med den mindste kritik af de fremmede (muslimer) i Danmark, bliver gæsten konstant afbrudt eller får et møgfald af dimensioner.

Som gæst hos Tadio 24/7 skal du forvente lige stor forståelse for din underskriftsindsamling som hos som de stenkastene anarkister på Nørrebro.

Så er du advaret!

Glædelig Jul!

Alexander hoffmeyer


Gæst

#346 Re: Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r....

2015-10-10 14:54:08

#6: hannalena - Re: Julen handler om kærlighed, ikke om at have ondt i r.... 

 der er hjælp i ramadan og alle er velkomne til u søge - sidste år var flest kristne