Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)


Gæst

/ #285

2012-10-25 11:52

Det overrasker mig at se så mange kvinder skriver under på "forbyd dyresex" når hovedparten af videoer med sex mellem dyr/mennesker er dyr/kvinder..(Det får mig til at tænke på, om kvinder har sex med dyr fordi de selv har lyst, eller om de primært gør det fordi deres partner vil have det/se det..?) Selv om jeg har set enkelte videoer vil jeg lige understrege, at jeg absolut IKKE er tilhænger af sex mellem dyr/mennesker, og har derfor også sat min underskrift på denne side..
Hvorfor har jeg så set videoer med sex mellem dyr/mennesker?? Det har jeg fordi jeg er enorm nysgerrig efter at se HVAD det egentlig er folk tænder på ved det, og jeg kan ærligt talt ikke se hvad det erotiske er i det..Tværtimod..Så jeg er ikke blevet klogere på det..
Jeg vil lige understrege at jeg HELLER IKKE er pædofil og for nysgerrighedens skyld altså IKKE ser videoer med børn/børn eller børn/voksne (jeg er selv et "brugt barn" så ved egentlig godt hvordan det foregår, så behøver ikke at se det for at vide det) Lige så vel som børn ikke har mulighed for at sige fra, så har dyrene det heller ikke..
Sodomister eller zoofilister (ved ikke hvad de helst vil kaldes) vil sikkert holde på at dyret IKKE tager skade af at hoppe på ryggen af en kvinde og penetrere hende..Det kan da godt være der er noget om det, men rent moralsk synes jeg det er umoralsk (og unaturligt) at folk har sex med dyr, nøjagtigt som jeg synes det er umoralsk (og forkasteligt) at folk har sex med børn..
Og da den ene ting (heldigvis) er forbudt, er der kun den anden ting tilbage at forbyde..Og det burde ske hurtigst muligt..