Bevar udetilbud og Skovbørnehaver i Viborg Kommune!


Gæst

/ #6

2016-05-20 19:26

Jeg har haft børn i både skovbørnehaven Bjerringbro og udegruppen i bøgeskovens børnehus - 2 helt forskellige børnehaver, men begge børnehaver der har givet og giver mine børn kompetencer de ikke ville få ii en almindelig "rød(eller blå) stue" men er det nok at børn kan få det dagtilbud der passer til dem ??? Hvis ikke

Mine forældre har lige solgt deres butik/hus i Bjerringbro, noget der blev lagt særligt vægt på fra køber var at der var mulighed for et valg af en børnehave der var noget helt særligt til deres børn. De vil gerne give deres børn gaven som det er at gå i en udebørnehave

Det har nok ikke været den emeste grund til valget men måske  grunden til at vælge netop Bjerringbro og Viborg kommune som deres kommende bo, leve, nyde og betale skat i kommune. 

Særligt skovbørnehaven har altid været for skud når det har været tale om nedskærringer. Men dem har altid overlevet og det vil den forhåbenlig blive ved med... 

Kære politikere gør som i Silkeborgkommune sig at besparelserne ikke skal ramme på borgernære områder - spar et andet sten, ikke hos skolerne eller de ældre men hvad med 3 i administrationen og et par ledere ( de øverste er de dyreste)

hilsen Rasmus Lyng-Pedersen