Stop Israels brutalitet


Gæst

/ #148

2014-07-08 01:36

Jeg forstår det ikke. Palæstina har lige ud sagt været igennem et mareridt. Et mareridt som fortsætter og fortsætter. Hvorfor er der ingen der støtter op mod Palæstina? Ikke fordi landet "Palæstina", men for de uskyldige børn. Hvad har de med hele sagen at gøre? Hvorfor skal de straffes. Hvorfor skal de blive slået på, trampet på eller blive brændt levende. Hvem i alverden fortjener at blive brændt levende. Hvad har vi soldater for, hvad har vi medierne for. Er de til bare for at kigge på børn eller familier som lider af skræk. Vores øjne er lukkede, hvornår vil vi åbne øjnene op og hjælpe disse uskyldige mennesker. Disse mennesker er vores kære søstre og brødre, vores mødre og fædre. Disse mennesker er skabt på samme måde som vi er. De er blevet skabt fra den samme skaber. Alle ser disse mennesker lide, men med øjnene lukkede. Hvad hvis vi var til stede i Palæstina i stedet for dem. Ville vi ikke råbe om hjælp? Ville vi ikke græde blod for at få fred. Kære Danmark. Lad os åbne øjnene op og hjælpe Palæstina så godt som vi nu kan. Lad os dog sende en flok soldater til Palæstina som kan kæmpe. Det er deres job, at kæmpe for fred. Jeg håber det vil blive taget op. Det vil glæde mig at læse i medierne, at lille ukendte Danmark har givet en masse familier fred, eller retter sagt - en slut på mareridtet .. Tak på forhånd.