stop wifi i folkeskolen/børnehaver og vuggestuer

Gæst

/ #5 Svar til Fiona Andersen

2013-04-18 21:13

Hej Fiona Andersen, der er en Facebook gruppe her

www.facebook.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fgroups%2FSkadeligTraadloesTeknologi%2F

Du kan også bruge forældre intra til at sende beskeder til alle de andre forældre på dine børns skole, send dem et link til denne underskrift indsamling.

Udover det, kan du gå på gaden og oplyse folk med foldere som findes her

www.helbredssikker-telekommunikation.dk/r%C3%A5dets-informationsmaterialer

www.ehsf.dk/materiale.htm

Du kan give de andre forældre en kopi af dette

Jeg har desværre konstateret at der er kommet trådløst internet i børnenes skole klasser, måske ville de fleste sige det var der rart, men vi er flere og flere der har sat sig ind i konsekvenserne af det trådløse samfund, først vil jeg gøre dig opmærksom på at det er pulserende elektromagnetiske felter vi har at gøre med når vi snakker mobilstråler og stråler fra Wifi/trådløst modem, kroppens celler bliver slidt på grund af friktionen fra de pulserende elektromagnetiske felter, jeg vil også henvise til manuellen til nogle bærbare computere, hvori der står at der minimum skal være 20cm mellem brugeren og den trådløse enhed i computeren i følge producenten, så når der er tændt for 25 computer og et trådløst modem, så er der gang i 26 trådløse enheder og der ved er der rigtig meget trådløs stråling i klasselokalet,
Der er flere lande der har valgt at fjerne trådløs internet på børnenes skoler på baggrund af disse informationer, WHO har klassificeret trådløs stråling som mulig kræftfremkaldende, så ud fra deres undersøgelser må man jo gøre brug af sikkerheds princippet, stort set alle lande har taget stilling til faren ved trådløs stråling og beskytter børnene, da de op tager 60% mere stråling end voksne, bare ikke Danmark, men det kommer vi jo automatisk til når flere bliver opmærksomme på dette problem, jeg vil også gøre opmærksom på at godkendelsen af trådløst teknologi kun ligger i om mobilstråler var kraftige nok til at kunne varme en pose med saltvand og ikke om kroppens celler ville reagere negativt. Sundhedsstyrelsen skriver følgende på deres side "Der er dog fortsat mangel på viden på væsentlige områder, herunder eventuelle langtidseffekter og i særdeleshed eventuelle effekter på børn og unge. Der kan derfor være grund til at give befolkningen mulighed for at kunne vælge at være forsigtig med udvalgte eksponeringer" så er det jeg spørger på hvilket grundlag er det blevet vurderet sikkert at installeret trådløst internet på børnenes skoler ? har de en forsikring der dækker hvis vores børn tager skade " nej det har de ikke for der er ingen forsikring der vil dække imod det, hvorfor mon " Hvordan ville du have det hvis du ikke reagerede på denne info og senere fandt ud af børnene havde taget skade af det trådløse internet, ville det så ikke være bedre at droppe det helt på skolerne. Problemet går jo ikke væk selvom man stikker hovdet ned i jorden.

Betalt Annoncering

Vi vil reklamere for denne petition til 3000 mennesker.

Lær mere...

Facebook