Slut med Lægekonsulenter NU
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Slut med Lægekonsulenter NU.
|
Webpermand Gæst |
#1 Væk med Papirlægerne2012-10-04 19:22Så sandt at vi skal ha' disse *papirlæger* væk så borgerne kan få en retfærdig behandlig i deres sager. Som det er nu sker det for lemfældigt når *lægekonsulenter er inde over en sag. |
|
| |
|
www.benny-g.dk |
#22012-10-05 10:07Kommunen "misbruger" lægekonsulent, og sparer 2.1421.000 kr. |
|
| |
|
FYMSE |
#3 LÆGEKONSULENTERNES MISBRUG2012-10-06 01:06JEG HAR PERSONLIGT ANMELDT LÆGEKONSULENTEN TIL POLITIET. DE TAR DET MEGET SERIØST. DET HØRER IND UNDER ØKONOMISK KRIMINILATET. |
|
| |
|
Gæst |
#4 lægekonsulenternes virke2012-10-08 15:05Det kan ikke nytte noget at man har lægekonsulenter der fortolker borgernes lægeerklæringer til kommunens fordel. Tvært i mod burde man stole på de læger der har skrevet det de har skrevet. Det er trods alt dem der har undersøgt patienten/borgeren. At forslaget om at lave retningslinier for lægekonsulenterne blev nedstemt i April stille jeg mig som socialrådgiver særdeles uforstående overfor - men man siger jo altid - FØLG pengene og hvad kommer man så frem til her? Nå ja, det offentlige sparer jo penge ved at benytte uetiske lægekonsulenter, der fortolker som de har lyst til. |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.