Imod lukning af Næstved sygehus og akutfunktionen
Kontakt forfatteren af dette andragende
Bevar næstved sygehus og akut modtagelsen
Fordi en stor by som Næstved, som oven i købet bliver større og større ifølge talene på indbyggere pr år, har brug for det sygehus og akut modtagelse.
Og hvis der skal spares i kommunen/ regioner må man kunne finde andre områder at hvor man kan spare
Det kan komme til at koste rigtig mange liv.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Bevar akut funktionen
Jeg var aldrig flyttet til byen, hvis der ikke lå et sygehus ibyen!
Med kulde urticaria har jeg desværre perioder brug for akut lægehjælp..
Da jeg kan risikere slimhinder hæver op og gør min vejrtrækning besværlig. Kan få anafylaktisk chok ved blæsevejr- kold mad/ drikke/ vand osv..
Vil være en katastrofe for byen med det opland bag, at lukke akut funktionen. Og de søde læger bag der har hjulpet når jeg havde brug for hjælp..
og at folk som er i akut nød skal fragtes unødigt rundt på det halve af sjælland for at blive hjulpet når det kan lade sig gøre lokalt - hvis der bare blev ansat det nødvendige personale på for eksempel Næstved Sygehus
Næstved Sygehus NU ER DET NOK !!!!
Det er simpelthen for latterlig at Næstved Sygehus akutafdeling / hele sygehuset lukker hvad pokker tænker politikere på vi er en mega stor kommune med over 82000 indbyggere, hvorfor skal vi skal køres enten til Slagelse eller Køge det er over en 30 min i begge retninger for at vi kan dø hurtigere ???
| This discussion has been closed. |