Ja tak til en Moské i Haderslev
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Der bliver delt tonsvis af sedler ud på gågaden i Haderslev. Folk tage dem alle sammen, så det siger ikke noget.
Re:
Ja, og det har vi også i Danmark. Vi har den danske folkekirke. Hvorfor kan I ikke bruge den, når I nu er kommet til Danmark og vil leve her og helst for vores penge?
Moské eller ej
Da jeg er Kristen føler jeg at jeg må fortælle til alle som ikke kender til Jesus Kristus som jo er Guds søn, og derfor alle menneskers frelser at kun gennem denne Tro kan I komme til det evige liv.
Og glem ikke de 10 bud. Du må ikke have andre Guder end Gud
Du skal elske din næste.
Du må ikke slå ihjel.
læs selv resten.
Og selfølgelig skal der være plads til alle men prøv læg mærke til at hvergang det er religion der er emnet blir alle egoister oh ingen kan se andres synspunkter!
Religion er den største historie og måde at hjernevaske folk på.. Det er videnskabeligt bevist tingene IKKE er som der står skrevet!
Men udover det må i ha en dejlig weekend
Vi har religionsfrihed i Danmark, og det må gælde for ALLE. Der er jo ikke tale om at der skal klades til bøn fra den Minaret, det skal bare være der symbolmæssigt. Jeg er født og lever i en asylby, hvor der er mange forskellige trosretninger. Vi skal være her alle sammen, hvis eller vi alle sammen kan opføre os ordentligt. Og fordi der nu sidder 4 fra DF, så mener de at de kan bestemme, nej det er altså ikke rigtigt!!!!
Re: Re: Danmark, Islam og Moské
#33: - Re: Danmark, Islam og Moské
Ved du hvad. Du behøver SLET ikke at generalisere om man er glad for den hjælp man får, eller om man ikke er. Jeg ved ikke hvor du har fået den opfattelse fra. Du siger i det du skriver at du IKKE er racist, men så prøv måske at udtal dig på en pænere måde, sådan så folk ikke får det indtryk af dig. JA tak til moskeer i Danmarks, og om så der bliver sagt ja eller nej tak til det, så tænk på at der er moskeer i Danmark. Kom igen du, og hils din udenlandske dame. Du må have en god aften. Hej.
| This discussion has been closed. |
Re:
#31: -
Ja, og hvor hører du selv hjemme? Lad os selv klare denne debat, så kan du rode rundt i Sverige med noget andet. Vi kan godt selv finde ud af det.