Bevar hjemmefødselsordningen i region sjælland
Kontakt forfatteren af dette andragende
Barnets start i livet er meget vigtig
Jeg mener,at forældre, som føler sig bedst tilpas med at være hjemme, skal have denne mulighed,for det vil give deres barn den bedste start på livet.
Er selv bedstemor til to børn, som er født hjemme. Det har været to dejlige, trygge fødsler, hvor der har været ro og tryghed for alle
Hjæmmefødsel. Det var den mest rolige og afslapne oplevelse afen perfekt fødsel. Både min mand og jeg ville ønske vi hade valgt hjæmmefødsel ved mine 2 første fødsler .v h simon og rakel
t
Min kæreste skulle føde hjemme. Men på grund af grønt foster vand blev kørt på sygehuset i næstved.
Da jeg ankom et kvarter efter ambulancen, fik jeg af vide at jeg skulle gå ned i vente værelset og tag en kop kaffe. Af en jordemor. Og selv om jeg sagde at min kæreste lige var kommet. Kunne jeg ikke kom ind, skulle vente til han var født.
Min kæreste, jordemor og sviger mor fik ikke af vide at jeg var kommet. Før han var født. Ca et kvarter efter.
Så gruer bare for at vis den lukker. Om jeg ville blive afvist igen. Da jeg ikke kan gøre noget til fødslen.
Det var en stor, og uforglemmelig oplevelse, for os som står moderen nær! Så stille og smukt................ <3
For mig som den fødende var begge hjemmefødsler lykkelige. Helt fantastiske jordmødre og støttende læge.
| This discussion has been closed. |